Iako najvažniji, roditeljstvo je vjerojatno jedini životni posao za koji nema formalne edukacije. No svi smo itekako svjesni važnosti „kvalitetnog obavljanja navedenog posla“ i njegovog utjecaja za osobu, obitelj, zajednicu i društvo. Mladi roditelji, a pod navedenim mislimo osobe koje su tek postale roditelji, bez obzira na dob, imaju pred sobom vrlo zahtjevan i odgovoran posao, jer savršeno roditeljstvo je tvorevina mašte, ono ne postoji, kao što ne postoji ni savršeno dijete (Longo, 2010). Roditeljstvo tijekom prve tri godine, a posebno tijekom prvih godinu dana uključuje visoko stresna razdoblja, koja predstavljaju izazov roditeljima. Situacije u kojima se novi roditelji nalaze od njih zahtijevaju prilagodbu svojih postojećih, ali i razvijanje novih vještina, promijene dotadašnjih navika i rutina te u sasvim novu organizaciju svojih dnevnih okupacija (i to na svim razinama) (Russell, Fechter-Leggett, 2012). Roditeljske vještine i njihova primjena u svakodnevnom životu značajno utječu na razvoj djeteta, njegove sposobnosti i ponašanje. No, roditeljske vještine (većini) ne dolaze spontano, one se uče. Najbolji način savldavanja ovakvih izazova je IGRA. Igra je najčešća djetetova okupacija i vrhunska metoda učenja, istraživanja, povezivanja, odmora i mnogo drugog, i ne samo za dijete, već i za roditelje.
S.R.